Thursday, February 12, 2009

entry pertama



aku di rumah family kini



smlm selisih faham dgn buncit



aku faham situasi nya



jadi aku hanya diam kan diri



beri peluang utk die menarik nafas



setelah semalaman x ckp lena



tp agak sedikit bengang bila die diam kan diri saja



sememangnya diam itu mmg menyakitkan



sama sakitnya dgn penantian



lama sudah aku menanti jawapan dr pihak MARA utk pinjaman



tiada jawapan hingga kini



kian kini kemuncak ekonomi meleset



aku harus berjimat



tapi bagaimana?



hendak seribu daya,x nak seribu dalih






sungguh,



aku sendiri x tau bagaimana



jurusan yg aku ambil sudah menelan ribuan ringgit utk yuran



blm lg peralatan



x termasuk lg utk bhn2 projek



x termasuk juga wang utk keluar joli sama dia



sememangnya aku kini sedang berjimat



mulakan dgn wang syiling



wang itu tidak aku gunakan lg kini



ada saja terus aku sumbat ke tabung tom&jerry milikku



hehe..



belum pernah lagi aku kira berapa jumlahnya



beratnya sdh pasti kerna dipenuhi wang syiling tp jumlahnya aku x pasti



hehe..









sendirian aku di rumh kini



memikirkan masalah yang aku hadapi dgn adik2 ku



berselisih faham dan x bertegur sapa sebulan lbh lamanya



gara2 ego masing2



entahlah



kami kerap bergaduh tp inilah kemuncaknya dan yg paling teruk dlm sejarah pergaduhan kami



haha..



entahlah



..........




pic lama....





tika gembira bersama


.....














1 comment: