Friday, February 20, 2009

cubaan memasak


ssh btl bila rumah xde access internet

ssh nk update blog

ssh nk check email

ssh nk ber ym

ssh nk meng surfing

ssh nk meng downloading

mcm2 la

tp at least dpt la gne dr x dpt trus

ye tidak?


(teringat cikgu pendidikan seni time form 3 yg slalu sebut ye tidak?haha.zaman kenakalan terlampau tika itu)


ape yg aku nk share hr ni psl pengalaman

hahaha

mcm x caye je aku msk

before this mmg r aku ade msk

tp yg simple2 je la

tu pn utk aku sorg je

x melibat kn pihak lain

tp ni aku msk utk 4 mulut org yg nk mkn

hahaha

menu nya sambal sotong sosej dgn sawi goreng

hahaha

frankly speaking aku x reti sbnr nye

yg sawi goreng mmg aku expert

kt uma slalu jd tukang msk x bergaji kne msk sayur

tp yg sotong ni

selain goreng mmg aku x reti

so main campak2 jela

tp hasil nya



MENJADI!!!



haha

bangga

kene puji lg

hehe

ni yg lg bersemangat nk wat resepi sendiri dan main campak2

hahaha

contohilah aku ye~~




dia mkn dgn selera dan licin.
bangga aku.
haha.

terlupa pulak
sabtu lepas kn valentine
kitorng xde r celebrate
tp just hang out spent time same2 like usual kami lakukan ketika weekend
plan nk bantai 2 movie dlm satu hari
cte geng upin dan ipin dgn cte pink panther
tp sempat tgk cte upin dan ipin je
sbb aku dh x larat nk tunggu
midnight tu yg cte pink panther
so tiket tu burned r
haha
nsb baik dia x mara
tp aku tau
die nk tgk gak cte tu
tp mengenangkan aku merengek x larat
so ktorng pn blk r
haha
p/s : nnt kite g tgk ek buncit~~

2 comments:

  1. hahaha~

    'gune Broadband Maxis ar~
    'tngo! I gune 24 jam da~
    'connection biase je~
    'sweeeet~
    'tak tinggalkan kitorg keee??
    =P

    ReplyDelete
  2. since when awak couple ngan die ek...
    tekejut btol jumpe kat OU haritu...

    ReplyDelete